6 resultados...

1 página(s)

exibindo de 1 a 6

Filtrar resultados

  • Tipos de Documento
  • Artigo
  • Caso de Ensino
  • Editorial
  • Nota Bibliográfica
  • Outro
  • Resenha
  • Resumo de Teses ou Dissertações
  • Área de Conhecimento
  • Administração
  • Contabilidade
  • Economia
  • Engenharia
  • Turismo
  • Idioma
  • Espanhol
  • Francês
  • Inglês
  • Português

Filtrar
  • 1
  • Ordenar:   Registros/Página:
  • Exibir Resumos
  • Spell it

The Relational Aspects of Luxury Consumption in Brazil: The development of a Luxury Customer Relationship Perception Scale and the Analysis of Brand Personality Influence on Relationship Perception on Luxury Fashion Brands

ID: 52762

Autoria: Fernanda Scussel, Gisela Demo.

Fonte: Brazilian Business Review, v. 16, n. 2, p. 0-0, Março-Abril, 2019. 1 página(s).

Palavras-chave: brand personality , luxury , relationship marketing , relationship perception

Tipo de documento: Artigo (Inglês) Ver Resumo

The Effect of Reactance on Satisfaction: A Study in the Context of Supplementary Health Care Systems

ID: 52758

Autoria: Diego Nogueira Rafael, Evandro Luiz Lopes.

Fonte: Brazilian Business Review, v. 16, n. 2, p. 102-117, Março-Abril, 2019. 16 página(s).

Palavras-chave: providers , psychological reactance , user satisfaction

Tipo de documento: Artigo (Inglês) Ver Resumo

Strategic Management of Manufacturing – Proposal of a Method that Recommends Production Techniques to Leverage Different Competitive Dimensions

ID: 52759

Autoria: Luis Felipe Maldaner, Rafael Kreling.

Fonte: Brazilian Business Review, v. 16, n. 2, p. 118-135, Março-Abril, 2019. 18 página(s).

Palavras-chave: Competitive Dimensions , Focused Factory , Manufacturing Strategy , Production Techniques , Strategic Business Units

Tipo de documento: Artigo (Inglês) Ver Resumo

Higher Education Systems and the Tuition Fees Charging: Perspectives and Perceptions in Brazil, Canada and China

ID: 52760

Autoria: Danilo de Melo Costa, Francisco Vidal Barbosa, Qiang Zha, Roopa Desai Trilokekar.

Fonte: Brazilian Business Review, v. 16, n. 2, p. 136-153, Março-Abril, 2019. 18 página(s).

Palavras-chave: Expansion , Higher education , Public financing , Public policy , Tuition fees

Tipo de documento: Artigo (Inglês) Ver Resumo

The Impact of CAGE Institutional Distances and Motivations for Internationalization on the Brazilian Foreign Direct Investment Outflows

ID: 52761

Autoria: Manuel Portugal Ferreira, Marcelo Braga Falcão.

Fonte: Brazilian Business Review, v. 16, n. 2, p. 154-173, Março-Abril, 2019. 20 página(s).

Palavras-chave: Brazil , CAGE , Foreign Direct Investment , Institutional Distance

Tipo de documento: Artigo (Inglês) Ver Resumo

Sticky Costs Behavior and Earnings Management

ID: 52763

Autoria: Alini da Silva, Vinícius Costa da Silva Zonatto, Cristian Baú Dal Magro, Roberto Klann.

Fonte: Brazilian Business Review, v. 16, n. 2, p. 191-206, Março-Abril, 2019. 16 página(s).

Palavras-chave: Earnings Management , Management and Financial Accounting , Sticky Costs

Tipo de documento: Artigo (Inglês) Ver Resumo

  • 1
  • Ordenar:   Registros/Página:
  • Exibir Resumos
  • Spell it