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Social Marketing: Advancing a New Planning Framework to Guide Programmes

ID: 63579

Autoria: M. Bilal Akbar, Lawrence B. Ndupu, Jeff French, Alison Lawson.

Fonte: RAUSP Management Journal, v. 56, n. 3, p. 266-281, Julho-Setembro, 2021. 16 página(s).

Palavras-chave: Behaviour change , Ethics , Framework , Planning , Principles , Social marketing , Sustainability

Tipo de documento: Artigo (Inglês) Ver Resumo

The Prevalence of Emotional and Rational Tone in Social Advertising Appeals

ID: 63580

Autoria: Beatriz Casais, Aline Costa Pereira.

Fonte: RAUSP Management Journal, v. 56, n. 3, p. 282-294, Julho-Setembro, 2021. 13 página(s).

Palavras-chave: Appeals tone , Emotional appeals , Informational appeals , Rational appeals , Social advertisement , Social marketing appeals

Tipo de documento: Artigo (Inglês) Ver Resumo

The Case for Social Support in Social Marketing

ID: 63581

Autoria: Nuno Baptista, Helena Alves, José Pinho.

Fonte: RAUSP Management Journal, v. 56, n. 3, p. 296-313, Julho-Setembro, 2021. 18 página(s).

Palavras-chave: Behavior change , Social marketing , Social support

Tipo de documento: Artigo (Inglês) Ver Resumo

Social Marketing for Museums: Na Introduction to Social Marketing for the Arts and Culture Sector

ID: 63582

Autoria: Flavia I. Gonsales.

Fonte: RAUSP Management Journal, v. 56, n. 3, p. 314-333, Julho-Setembro, 2021. 20 página(s).

Palavras-chave: Arts and culture , Cultural participation , Downstream , Midstream and upstream approaches , Museum marketing , Social marketing

Tipo de documento: Artigo (Inglês) Ver Resumo

Disrupting Social Marketing through a Practice-Oriented Approach

ID: 63583

Autoria: Fiona Spotswood, Gareth Wiltshire, Sara Spear, Angela Makris.

Fonte: RAUSP Management Journal, v. 56, n. 3, p. 334-347, Julho-Setembro, 2021. 14 página(s).

Palavras-chave: Critical social marketing , Intervention , Physical activity , Practice theories , Practice theory , School physical activity

Tipo de documento: Artigo (Inglês) Ver Resumo

From Social Marketing and Service-Dominant Logic to Engagement in Mindfulness Practice: A Field Experiment

ID: 63584

Autoria: Carolina Pantuza Vilar dos Santos, Evandro Luiz Lopes, Julia Costa Dias, André Gustavo Pereira de Andrade, Celso Augusto Matos, Ricardo Teixeira Veiga.

Fonte: RAUSP Management Journal, v. 56, n. 3, p. 348-365, Julho-Setembro, 2021. 18 página(s).

Palavras-chave: Mindfulness , Self-efficacy , Service-dominant logic , Social interventions , Social marketing

Tipo de documento: Artigo (Inglês) Ver Resumo

Entrepreneurship in Social: Brazilian University Students Toward a Career with Purpose

ID: 63585

Autoria: Marcia Maria Garçon, Vânia Maria Jorge Nassif.

Fonte: RAUSP Management Journal, v. 56, n. 3, p. 366-381, Julho-Setembro, 2021. 16 página(s).

Palavras-chave: Individual entrepreneurial intention , Individual social entrepreneurial orientation , Measurement , Scales , Social entrepreneurship

Tipo de documento: Artigo (Inglês) Ver Resumo

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