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The Effect of Groups on Trust Violation and Recovery

ID: 56687

Autoria: Marcos Paulo Albarello Friedrich, Kenny Basso, Lélis Balestrin Espartel, Vitor Francisco Dalla Corte.

Fonte: Revista Brasileira de Marketing, v. 18, n. 3, p. 1-25, Julho-Setembro, 2019. 25 página(s).

Palavras-chave: Group polarization effect , Service , Trust , Trust recovery , Trust violation

Tipo de documento: Artigo (Inglês) Ver Resumo

What Should I Do? The Role of Reciprocity and Social Norms on Gift Choices

ID: 56688

Autoria: Daniel Modenesi de Andrade, Lucia Salmonson Guimarães Barros.

Fonte: Revista Brasileira de Marketing, v. 18, n. 3, p. 26-52, Julho-Setembro, 2019. 27 página(s).

Palavras-chave: gift-giving , price , reciprocity , social norms

Tipo de documento: Artigo (Inglês) Ver Resumo

The Image of Brazil: A Quantitative Study from the Perspective of Latin American Consumers

ID: 56689

Autoria: Daisy Carmen Sarzuri Ayala, Caroline Miranda Correa, Edgard Monforte Merlo, Dirceu da Silva, Sérgio Silva Braga Júnior.

Fonte: Revista Brasileira de Marketing, v. 18, n. 3, p. 53-72, Julho-Setembro, 2019. 20 página(s).

Palavras-chave: Brazil´s image , Consumers , Country image

Tipo de documento: Artigo (Inglês) Ver Resumo

Relation among Ecological Affect, Concern and Knowledge and Purchase Behavior: A Study Regarding Mexican Consumers

ID: 56690

Autoria: Emigdio Larios-Gomez.

Fonte: Revista Brasileira de Marketing, v. 18, n. 3, p. 73-100, Julho-Setembro, 2019. 28 página(s).

Palavras-chave: ecological affect , ecological concern , ecological knowledge , ecological purchase behavior , Green marketing

Tipo de documento: Artigo (Inglês) Ver Resumo

Sales Promotion and the Purchasing Behavior of Food Consumers

ID: 56691

Autoria: Joselita Pancine Vigna, Emerson Wagner Mainardes.

Fonte: Revista Brasileira de Marketing, v. 18, n. 3, p. 101-126, Julho-Setembro, 2019. 26 página(s).

Palavras-chave: consumer purchasing behavior , food sector , sales promotion

Tipo de documento: Artigo (Inglês) Ver Resumo

The Influence of the Involvement with Products on Consumer Practices of Empty Nest Couples

ID: 56692

Autoria: Iara Silva da Silva, Liliane Antunes Rohde.

Fonte: Revista Brasileira de Marketing, v. 18, n. 3, p. 127-147, Julho-Setembro, 2019. 21 página(s).

Palavras-chave: Consumption , Empty nest couples , Involvement with products

Tipo de documento: Artigo (Inglês) Ver Resumo

Young Brazilians' Purchase Intention Towards Jeans Made of Tencel Fibers

ID: 56693

Autoria: Andréia Lionço, Ivano Ribeiro, Jerry Adriani Johann, Geysler Rogis Flor Bertolini.

Fonte: Revista Brasileira de Marketing, v. 18, n. 3, p. 148-177, Julho-Setembro, 2019. 30 página(s).

Palavras-chave: Environmentally sustainable apparel and textiles , Purchase intention , Theory of planned behavior

Tipo de documento: Artigo (Inglês) Ver Resumo

Main Street Retail System: Theoretical Contributions Drawn from the General Systems Theory

ID: 56694

Autoria: André Luiz B. da Silva, Juracy Parente.

Fonte: Revista Brasileira de Marketing, v. 18, n. 3, p. 178-198, Julho-Setembro, 2019. 21 página(s).

Palavras-chave: General System Theory , Main street , Marketing System theory , Retail

Tipo de documento: Artigo (Inglês) Ver Resumo

Perceived Value of the University: Background and Consequences

ID: 56695

Autoria: Eloisa Aparicio-Ley, Judith Cavazos-Arroyo, Nadia Kassouf Pizzinatto.

Fonte: Revista Brasileira de Marketing, v. 18, n. 3, p. 199-221, Julho-Setembro, 2019. 23 página(s).

Palavras-chave: facilities , library , Loyalty , perceived value , quality of service , reputation , satisfaction , university

Tipo de documento: Artigo (Inglês) Ver Resumo

Identification of Students' Expectations Regarding Higher Education in the New Social Context: A Meta-Analytic Study

ID: 56696

Autoria: Cristine do C.S. B. de Moraes, Maria Imaculada de Lima Montebello, Rosana Borges Zaccaria, Graziela Oste Graziano Cremonezi.

Fonte: Revista Brasileira de Marketing, v. 18, n. 3, p. 222-245, Julho-Setembro, 2019. 24 página(s).

Palavras-chave: Consumer behavior , Expectations , Higher education , Meta-analysis , Students

Tipo de documento: Artigo (Português) Ver Resumo

Interactivity and Engagement: A Systematic Review of Academic Production in Marketing

ID: 56697

Autoria: Daniela Menezes Garzaro, Luis Fernando Varotto, Marcelo Carvalho, Samara Carvalho Pedro.

Fonte: Revista Brasileira de Marketing, v. 18, n. 3, p. 246-265, Julho-Setembro, 2019. 20 página(s).

Palavras-chave: Engagement , Interactivity , Marketing , Systematic literature review

Tipo de documento: Artigo (Inglês) Ver Resumo

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