6 resultados...

1 página(s)

exibindo de 1 a 6

Filtrar resultados

  • Tipos de Documento
  • Artigo
  • Caso de Ensino
  • Editorial
  • Nota Bibliográfica
  • Outro
  • Resenha
  • Resumo de Teses ou Dissertações
  • Área de Conhecimento
  • Administração
  • Contabilidade
  • Economia
  • Engenharia
  • Turismo
  • Idioma
  • Espanhol
  • Francês
  • Inglês
  • Português

Filtrar
  • 1
  • Ordenar:   Registros/Página:
  • Exibir Resumos
  • Spell it

Private Investment in Transportation Infrastructure in Brazil: The Effects of State Action

ID: 49934

Autoria: Fernando Vinícius da Rocha, Maria Sylvia Macchione Saes.

Fonte: Revista de Gestão, v. 25, n. 2, p. 0-0, Abril-Junho, 2018. 1 página(s).

Palavras-chave: Infrastructure , Investment , Public policies

Tipo de documento: Artigo (Inglês) Ver Resumo

The Meaning of a Brand? An Archetypal Approach

ID: 49930

Autoria: Duarte Xara-Brasil, Kavita Miadaira Hamza, Percy Marquina.

Fonte: Revista de Gestão, v. 25, n. 2, p. 142-159, Abril-Junho, 2018. 18 página(s).

Palavras-chave: Archetypes , Brand , Brand identity , Brand personality , Costumer perception

Tipo de documento: Artigo (Inglês) Ver Resumo

Problem-Based Learning: A Proposal for Structuring PBL and its Implications for Learning among Students in an Undergraduate Management Degree Program

ID: 49931

Autoria: Anielson Barbosa da Silva, Ana Carolina Kruta de Araújo Bispo, Danilo Goncalves Rodriguez, Francisco Ialyson Felipe Vasquez.

Fonte: Revista de Gestão, v. 25, n. 2, p. 160-177, Abril-Junho, 2018. 18 página(s).

Palavras-chave: Active learning strategy , Management degree programme , Problem-based learning

Tipo de documento: Artigo (Inglês) Ver Resumo

Critical Thoughts on Advanced Manufacturing: The Experiences of Germany and USA

ID: 49932

Autoria: Gabriel Daudt, Luiz Daniel Willcox.

Fonte: Revista de Gestão, v. 25, n. 2, p. 178-193, Abril-Junho, 2018. 16 página(s).

Palavras-chave: Industrial policy, Advanced manufacturing, Industrie 4

Tipo de documento: Artigo (Inglês) Ver Resumo

Factors and Characteristics that Influence Consumers’ Participation in Social Commerce

ID: 51244

Autoria: Claudia Maia, Guilherme Lunardi, André Longaray, Paulo Munhoz.

Fonte: Revista de Gestão, v. 25, n. 2, p. 194-211, Abril-Junho, 2018. 18 página(s).

Palavras-chave: Electronic commerce , Participation , Social commerce , Social media , Social networking sites (SNS)

Tipo de documento: Artigo (Inglês) Ver Resumo

Project Management Office in Non-Governmental Organizations: An ex post Facto Study

ID: 49933

Autoria: Adonai Lacruz, Everton Cunha.

Fonte: Revista de Gestão, v. 25, n. 2, p. 212-227, Abril-Junho, 2018. 16 página(s).

Palavras-chave: Ex post facto study , Non-governmental organizations , Project management office , Resource-based view

Tipo de documento: Artigo (Inglês) Ver Resumo

  • 1
  • Ordenar:   Registros/Página:
  • Exibir Resumos
  • Spell it