SPINAK, E. De pareceristas estrela a pareceristas fantasmas – Parte I [online]. SciELO em Perspectiva, 2019a. Acesso em 28 fev. 2019.
.
BEDEIAN, A.G. Peer Review and the Social Construction of Knowledge in the Management Discipline. Academy of Management Learning and Education, v. 3, n. 2, 2004, p. 198-216.
BRUTUS, S.; DONIA, M. B. L.; RONEN, S. Can Business Students Learn to Evaluate Better?Evidence From Repeated Exposure to a Peer-Evaluation System. Academy of Management Learning & Education, v. 12, n. 1, 2013, p. 18-31.
CABRAL, S. Autores, pareceristas e editores: tripé do processo de revisão de artigos científicos. RAE – Revista de Administração de Empresas, v. 58, n. 4, 2018, p. 433-437.MONTENEGRO, M.R.; FERREIRA ALVES, V.A. Critérios de Autoria e Co-autoria em Trabalhos Científicos. Acta Botânica Brasílica, v. 11, n. 2, 1997, p. 273-276.
NORTHCRAFT, G.B. From the editors. Academy of Management Journal, v. 44, n. 6, 2001, p. 1079-1080.
REESE, H.W. The learning-by-doing principle. Behavioral Development Bulletin, v. 17, n. 1, 2011, p. 1-19.
SPINAK, E. De pareceristas estrela a pareceristas fantasmas – Parte II [online]. SciELO em Perspectiva, 2019. Acesso em 28 fev. 2019.
.