Congresso latino-americano de varejo: retrospectiva de cinco anos

ID:
8639
Citação ABNT:
VIEIRA, V. A.; KATO, H. T.; BRITO, E. P. Z.; ESPARTEL, L. B. Congresso latino-americano de varejo: retrospectiva de cinco anos. Revista de Administração de Empresas, v. 52, n. 6, p. 590-594, 2012.
Citação APA:
Vieira, V. A., Kato, H. T., Brito, E. P. Z., & Espartel, L. B. (2012). Congresso latino-americano de varejo: retrospectiva de cinco anos. Revista de Administração de Empresas, 52(6), 590-594.
Link Permanente:
http://www.spell.org.br/documentos/ver/8639/congresso-latino-americano-de-varejo--retrospectiva-de-cinco-anos/i/pt-br
Tipo de documento:
Artigo
Idioma:
Português
Referências:
ALBA, J. W. In defense of bumbling. Journal of Consumer Research, v. 38, n. 6, p. 981-987, 2012.

BAUMGARTNER; H. Bibliometric Reflections on the history of consumer research. Journal of Consumer Psychology, v. 20, n. 3, p. 233-238, 2010.

BRITO, E. P. Z; VIEIRA, V. A; ESPARTEL, L. B. A pesquisa na área do varejo: reflexões e provocações. RAE-Revista de Administração de Empresas, v. 51, n. 6, p. 522-527, 2011.

BROWN, J. R; DANT, R. P. On what makes a significant contribution to the retailing literature. Journal of Retailing, v. 84, n. 2, p. 131-135, 2008.

DEIGHTON, J. From the editor-elect. Journal of Consumer Research, v. 32, n. 1, p. 5-9, 2005.

GANESAN, S. From the editor – Journal of Retailing in the global marketplace (Editorial). Journal of Retailing, v. 88, n. 2, p. 189-190, 2012.

IBGE (INSTITUTO BRASILEIRO DE GEOGRAFIA E ESTATíSTICA). Disponível em: http://www.ibge. gov.br/home/presidencia/noticias/ noticia_visualiza.php?id_noticia=2093. Acesso em 03.10.2012.

LUCE, M. F; MCGILL, A; PERACCHIO, L. Promoting an environment of scientific integrity: individual and community responsabilities. Journal of Consumer Research, v. 39, n. 3, p. 3-5, 2012.

MacINNIS, D. J; FOLKES, V. S. The disciplinary status of consumer behavior: a sociology of science perspective on key controversies. Journal of Consumer Research, v. 36, n. 6, p. 899-914, 2010.

PARK, C. W. Two types of attractive research: cute research and beautiful research (Editorial note). Journal of Consumer Psychology, v. 22, n. 3, p. 299-302, 2012.